放送大学附属図書館

How administrators can improve teaching : moving from talk to action in higher education

Peter Seldin [editor] and associates ; foreword by Russell Edgerton. -- 1st ed. -- Jossey-Bass, 1990. -- (Jossey-Bass higher education series). <BB00174990>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本部 研究室 377.1/H96 11115014080 研究室 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 本部
配置場所 研究室
請求記号 377.1/H96
資料ID 11115014080
状態 研究室
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 How administrators can improve teaching : moving from talk to action in higher education / Peter Seldin [editor] and associates ; foreword by Russell Edgerton
版事項 1st ed
出版・頒布事項 San Francisco, Calif. : Jossey-Bass , 1990
形態事項 xxvii, 219 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1555422772
書誌構造リンク Jossey-Bass higher education series <BB90040057>//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA18473276
本文言語コード 英語
著者標目リンク Seldin, Peter <AU10003675>
分類標目 LCC:LB2331
分類標目 DC20:378.1/25/0973
件名標目等 College teaching -- United States
件名標目等 Universities and colleges -- United States -- Administration