放送大学附属図書館

Understanding curriculum : an introduction to the study of historical and contemporary curriculum discourses

William F. Pinar ... [et al.]. -- Peter Lang, 1995. -- (Counterpoints : studies in the postmodern theory of education ; vol. 17). <BB00172859>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本部 保存庫2階一般 375/U75 11115095210 0件

No. 0001
巻号
所蔵館 本部
配置場所 保存庫2階一般
請求記号 375/U75
資料ID 11115095210
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Understanding curriculum : an introduction to the study of historical and contemporary curriculum discourses / William F. Pinar ... [et al.]
出版・頒布事項 New York : Peter Lang , c1995
形態事項 xviii, 1143 p. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0820426016
書誌構造リンク Counterpoints : studies in the postmodern theory of education <BB00163641> vol. 17//a
注記 Includes bibliographical references (p. [869]-1034) and indexes
学情ID BA26560831
本文言語コード 英語
著者標目リンク Pinar, William <AU10010366>
分類標目 LCC:LB1570
分類標目 DC20:375/.00973
件名標目等 Education -- United States -- Curricula
件名標目等 Curriculum planning -- United States