放送大学附属図書館

How children learn the meanings of words

Paul Bloom ; : pbk. -- MIT Press, 2000. -- (The MIT Press series in learning, development, and conceptual change)(Bradford book). <BB00202681>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本部 保存庫2階一般 801/B58 11116748976 0件

No. 0001
巻号
所蔵館 本部
配置場所 保存庫2階一般
請求記号 801/B58
資料ID 11116748976
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 How children learn the meanings of words / Paul Bloom
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : MIT Press , c2000
形態事項 xii, 300 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0262024691
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0262523299
書誌構造リンク The MIT Press series in learning, development, and conceptual change <BB00155154>//a
書誌構造リンク Bradford book <BB00156120>//a
注記 Includes bibliographical references (p. [267]-290) and indexes
NCID BA46129574
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Bloom, Paul, 1963- <AU00026947>
分類標目 LCC:P118
分類標目 DC21:401/.93
件名標目等 Language acquisition
件名標目等 Semantics