放送大学附属図書館

How people learn : brain, mind, experience, and school

John D. Bransford ... [et al.], editors ; Committee on Developments in the Science of Learning and Committee on Learning Research and Educational Practice, Commission on Behavioral and Social Sciences and Education, National Research Council ; : pbk. -- Expanded ed. -- National Academy Press, 2000. <BB00194713>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~10件(全27件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 本部 2階一般図書 371.4/H96 11116662607 0件

0002 : pbk 本部 保存庫2階一般 371.4/H96 11116662932 0件

0003 : pbk 岩手 岩手一般書 371.4/H96 11116662636 禁帯出 0件
0004 : pbk 宮城 宮城一般書 371.4/H96 11116662642 禁帯出 0件
0005 : pbk 秋田 秋田一般書 371.4/H96 11116662659 禁帯出 0件
0006 : pbk 山形 山形一般書 371.4/H96 11116662665 禁帯出 0件
0007 : pbk 茨城 茨城一般書 371.4/H96 11116662688 禁帯出 0件
0008 : pbk 埼玉 埼玉一般書 371.4/H96 11116662719 禁帯出 0件
0009 : pbk 神奈川 神奈川一般書 371.4/H96 11116662777 禁帯出 0件
0010 : pbk 新潟 新潟一般書 371.4/H96 11116662783 禁帯出 0件
No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 本部
配置場所 2階一般図書
請求記号 371.4/H96
資料ID 11116662607
状態
返却予定日
予約 0件

No. 0002
巻号 : pbk
所蔵館 本部
配置場所 保存庫2階一般
請求記号 371.4/H96
資料ID 11116662932
状態
返却予定日
予約 0件

No. 0003
巻号 : pbk
所蔵館 岩手
配置場所 岩手一般書
請求記号 371.4/H96
資料ID 11116662636
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件
No. 0004
巻号 : pbk
所蔵館 宮城
配置場所 宮城一般書
請求記号 371.4/H96
資料ID 11116662642
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件
No. 0005
巻号 : pbk
所蔵館 秋田
配置場所 秋田一般書
請求記号 371.4/H96
資料ID 11116662659
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件
No. 0006
巻号 : pbk
所蔵館 山形
配置場所 山形一般書
請求記号 371.4/H96
資料ID 11116662665
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件
No. 0007
巻号 : pbk
所蔵館 茨城
配置場所 茨城一般書
請求記号 371.4/H96
資料ID 11116662688
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件
No. 0008
巻号 : pbk
所蔵館 埼玉
配置場所 埼玉一般書
請求記号 371.4/H96
資料ID 11116662719
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件
No. 0009
巻号 : pbk
所蔵館 神奈川
配置場所 神奈川一般書
請求記号 371.4/H96
資料ID 11116662777
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件
No. 0010
巻号 : pbk
所蔵館 新潟
配置場所 新潟一般書
請求記号 371.4/H96
資料ID 11116662783
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 How people learn : brain, mind, experience, and school / John D. Bransford ... [et al.], editors ; Committee on Developments in the Science of Learning and Committee on Learning Research and Educational Practice, Commission on Behavioral and Social Sciences and Education, National Research Council
版事項 Expanded ed
出版・頒布事項 Washington, D.C. : National Academy Press , c2000
形態事項 x, 374 p. : ill. ; 27 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0309070368
内容著作注記 Learning : from speculation to science
内容著作注記 How experts differ from novices
内容著作注記 Learning and transfer
内容著作注記 How children learn
内容著作注記 Mind and brain
内容著作注記 The design of learning environments
内容著作注記 Effective teaching : examples in history, mathematics, and science
内容著作注記 Teaching learning
内容著作注記 Technology to support learning
内容著作注記 Conclusions
内容著作注記 Next Steps for Research
注記 Includes bibliographical references (p. 285-348) and index
学情ID BA49393091
本文言語コード 英語
著者標目リンク Bransford, John <>
著者標目リンク National Research Council (U.S.). Committee on Developments in the Science of Learning <AU00018935>
著者標目リンク National Research Council (U.S.). Committee on Learning Research and Educational Practice <>
分類標目 LCC:LB1060
分類標目 DC21:370.15/23
件名標目等 Learning, Psychology of
件名標目等 Learning -- Social aspects