放送大学附属図書館

Knowing what students know : the science and design of educational assessment

Committee on the Foundations of Assessment, Board on Testing and Assessment, Center for Education, Division of Behavioral and Social Sciences and Education, National Research Council ; James W. Pellegrino, Naomi Chudowsky, and Robert Glaser, editors. -- National Academy Press, 2001. <BB00194714>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~10件(全29件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本部 2階一般図書 371.7/Kn5 11116663104 0件

0002 本部 保存庫2階一般 371.7/Kn5 11116830282 0件

0003 本部 情報資料室書庫 371.7/Kn 5 11410577666 0件

0004 岩手 岩手一般書 371.7/Kn5 11116663133 禁帯出 0件
0005 秋田 秋田一般書 371.7/Kn5 11116663156 禁帯出 0件
0006 山形 山形一般書 371.7/Kn5 11116663162 禁帯出 0件
0007 茨城 茨城一般書 371.7/Kn5 11116663185 禁帯出 0件
0008 埼玉 埼玉一般書 371.7/Kn5 11116663216 禁帯出 0件
0009 神奈川 神奈川一般書 371.7/Kn5 11116663274 禁帯出 0件
0010 新潟 新潟一般書 371.7/Kn5 11116663280 禁帯出 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 本部
配置場所 2階一般図書
請求記号 371.7/Kn5
資料ID 11116663104
状態
返却予定日
予約 0件

No. 0002
巻号
所蔵館 本部
配置場所 保存庫2階一般
請求記号 371.7/Kn5
資料ID 11116830282
状態
返却予定日
予約 0件

No. 0003
巻号
所蔵館 本部
配置場所 情報資料室書庫
請求記号 371.7/Kn 5
資料ID 11410577666
状態
返却予定日
予約 0件

No. 0004
巻号
所蔵館 岩手
配置場所 岩手一般書
請求記号 371.7/Kn5
資料ID 11116663133
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件
No. 0005
巻号
所蔵館 秋田
配置場所 秋田一般書
請求記号 371.7/Kn5
資料ID 11116663156
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件
No. 0006
巻号
所蔵館 山形
配置場所 山形一般書
請求記号 371.7/Kn5
資料ID 11116663162
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件
No. 0007
巻号
所蔵館 茨城
配置場所 茨城一般書
請求記号 371.7/Kn5
資料ID 11116663185
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件
No. 0008
巻号
所蔵館 埼玉
配置場所 埼玉一般書
請求記号 371.7/Kn5
資料ID 11116663216
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件
No. 0009
巻号
所蔵館 神奈川
配置場所 神奈川一般書
請求記号 371.7/Kn5
資料ID 11116663274
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件
No. 0010
巻号
所蔵館 新潟
配置場所 新潟一般書
請求記号 371.7/Kn5
資料ID 11116663280
状態 禁帯出
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Knowing what students know : the science and design of educational assessment / Committee on the Foundations of Assessment, Board on Testing and Assessment, Center for Education, Division of Behavioral and Social Sciences and Education, National Research Council ; James W. Pellegrino, Naomi Chudowsky, and Robert Glaser, editors
出版・頒布事項 Washington, DC : National Academy Press , c2001
形態事項 xiv, 366 p. : ill. ; 26 cm
巻号情報
ISBN 0309072727
注記 Includes bibliographical references (p. 315-347) and index
学情ID BA54518913
本文言語コード 英語
著者標目リンク Pellegrino, James W. <AU00018936>
著者標目リンク Chudowsky, Naomi <AU00018937>
著者標目リンク Glaser, Robert, 1921- <AU00004194>
著者標目リンク National Research Council (US). Division of Behavioral and Social Sciences and Education. Committee on the Foundations of Assessment <AU00018938>
分類標目 LCC:LB3051
分類標目 DC21:371.26/1
件名標目等 Educational tests and measurements -- United States -- Design nad construction
件名標目等 Cognitive learning theory