放送大学附属図書館

Studying classroom teaching as a medium for professional development : proceedings of a U.S.-Japan workshop

Hyman Bass, Zalman P. Usiskin, and Gail Burrill, editors ; : pbk. -- National Academy Press, 2002. <BB00227349>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk. 本部 保存庫2階一般 375.4/St9 11117735835 0件

No. 0001
巻号 : pbk.
所蔵館 本部
配置場所 保存庫2階一般
請求記号 375.4/St9
資料ID 11117735835
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Studying classroom teaching as a medium for professional development : proceedings of a U.S.-Japan workshop / Hyman Bass, Zalman P. Usiskin, and Gail Burrill, editors
出版・頒布事項 Washington, DC : National Academy Press , c2002
形態事項 xiv, 258 p. : ill. ; 28 cm. + 1 videocassette
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0309082528
注記 "Mathematical Sciences Education Board/Center for Education/Division of Behavioral and Social Sciences and Education, U.S. National Commission on Mathematics Instruction/Board on International Scientific Organizations/Policy and Global Affairs Division, National Research Council."
注記 Workshop hosted by Mathematical Sciences Education Board and United States National Commission on Mathematics Instruction, August 2000, Makuhari, Japan
注記 Includes bibliographical references (p. 255-258)
NCID BA60930558
本文言語コード 英語
著者標目リンク Bass, Hyman, 1932- <AU00039530>
著者標目リンク Usiskin, Zalman <AU10024646>
著者標目リンク Burrill, Gail <AU10024647>
著者標目リンク National Research Council (U.S.). Mathematical Sciences Education Board <AU10024648>
著者標目リンク United States National Commission on Mathematics Instruction <>
分類標目 LCC:QA135.6
分類標目 DC21:372.7/0952
件名標目等 Mathematics -- Study and teaching (Elementary) -- Japan -- Congresses
件名標目等 Mathematics -- Study and teaching (Elementary) -- United States -- Congresses