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International brand management of Chinese companies : case studies on the Chinese household appliances and consumer electronics industry entering US and Western European markets

Sandra Bell. -- Physica-Verlag, 2010. -- (Contributions to economics). <BB10014828>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 本部 2階一般図書 335.5/B33 11118440489 0件

No. 0001
巻号
所蔵館 本部
配置場所 2階一般図書
請求記号 335.5/B33
資料ID 11118440489
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 International brand management of Chinese companies : case studies on the Chinese household appliances and consumer electronics industry entering US and Western European markets / Sandra Bell
出版・頒布事項 Heidelberg : Physica-Verlag , c2010
形態事項 x, 369 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9783790825497
書誌構造リンク Contributions to economics <BB00174993>//a
注記 Originally presented as the author's thesis (doctoral) -- Universität Duisburg-Essen
注記 Includes bibliographical references (p. [339]-369)
NCID BB05244535
本文言語コード 英語
著者標目リンク Bell, Sandra <>
分類標目 SG:650